VELKOMMEN TIL SPUK
  • FORSIDE
  • ERFARING
    • Brugerinddragelse
    • Døgnforanstaltninger
    • Folkeskoler og Produktionsskoler
    • Klubber, Gadeplan og Kontaktpersoner
    • Kriminalitet, Kriminalitetsforebyggelse og SSP-samarbejde
    • Myndighedsområdet
    • Systematisk Hverdagspædagogik
    • Hjemløshed blandt unge
    • Afsluttede projekter
  • VI TILBYDER
    • Dokumentation og Evaluering
    • Foredrag og Undervisning
    • Konferencer og Formidling
    • Metodeudvikling
    • Supervision
  • UDGIVELSER
    • Kontaktperson - social og pædagogisk håndbog
    • Fortællinger fra Gaden
    • Unge i Partnerskaber - Veje ud i virkeligheden
    • Døgnanbringelse - vilde piger, virksomme veje
    • Unge stemmer fra blokken
    • Inspirationsguide - UNG Rusmidler
    • Erfaringsopsamling UNG Rusmidler
    • Alliancen om unge med dobbeltdiagnose
    • Den sorte bog
    • Det gode efterværn
    • Døgnanbragte unge og rusmidler
    • Døgnanbragte unge bruger også rusmidler
    • Fortalerprojekt HØRT!
    • Fra udsat til værdsat
    • Starten på en million
    • Social praksisteoretiske analyser af unge i partnerskab
    • Andre udgivelser
    • SPUKs nyhedsbreve
  • OM SPUK
    • Medarbejdere og samarbejdspartnere
    • Vision
    • Referencer

Afsluttede projekter

Inklusionsprojekt på Fjordskolen i Aabenraa

9/11/2014

1 Comment

 
Det er ambitionen, at Fjordskolens lærere og pædagoger gennem metodeudviklingsprojekter skal deltage mere aktivt i indsatsen for at styrke fastholdelsen af børnene i almensystemet og/eller styrkelse af inklusionen i almenområdets skoler...
SPUK er af Aabenraa Kommune blevet bedt om at være konsulenter på projektet Ny retning for Fjordskolen. Fjordskolen er en kommunal skole for børn med behov for vidtgående specialundervisning. Skolen rummede i skoleåret 2010-2011 cirka 250 elever og 200 ansatte fordelt på forskellige faggrupper, eksempelvis lærere og pædagoger. Det overordnede mål med projektet er at afprøve metoder til styrkelse af samarbejdet mellem almenområdet og Fjordskolen. 
1 Comment
Ajat nurhidayat link
26/1/2025 09:21:16 am

Det lyder som et vigtigt og spændende initiativ, der kan skabe bedre inklusion og samarbejde mellem Fjordskolen og almenområdet. Fokus på metodeudvikling og aktiv deltagelse fra lærere og pædagoger er et skridt i den rigtige retning for at støtte børns trivsel og udvikling. besøg os her for de seneste nyheder <a href="https://jakarta.telkomuniversity.ac.id/en/how-to-increase-website-speed-for-seo-a-simple-guide/">Telkom University Jakarta</a>

Reply



Leave a Reply.

    Billede



​
SPUK Aps

Picture



​Klaus Goldschmidt Henriksen
2618 2684 / [email protected]

  • FORSIDE
  • ERFARING
    • Brugerinddragelse
    • Døgnforanstaltninger
    • Folkeskoler og Produktionsskoler
    • Klubber, Gadeplan og Kontaktpersoner
    • Kriminalitet, Kriminalitetsforebyggelse og SSP-samarbejde
    • Myndighedsområdet
    • Systematisk Hverdagspædagogik
    • Hjemløshed blandt unge
    • Afsluttede projekter
  • VI TILBYDER
    • Dokumentation og Evaluering
    • Foredrag og Undervisning
    • Konferencer og Formidling
    • Metodeudvikling
    • Supervision
  • UDGIVELSER
    • Kontaktperson - social og pædagogisk håndbog
    • Fortællinger fra Gaden
    • Unge i Partnerskaber - Veje ud i virkeligheden
    • Døgnanbringelse - vilde piger, virksomme veje
    • Unge stemmer fra blokken
    • Inspirationsguide - UNG Rusmidler
    • Erfaringsopsamling UNG Rusmidler
    • Alliancen om unge med dobbeltdiagnose
    • Den sorte bog
    • Det gode efterværn
    • Døgnanbragte unge og rusmidler
    • Døgnanbragte unge bruger også rusmidler
    • Fortalerprojekt HØRT!
    • Fra udsat til værdsat
    • Starten på en million
    • Social praksisteoretiske analyser af unge i partnerskab
    • Andre udgivelser
    • SPUKs nyhedsbreve
  • OM SPUK
    • Medarbejdere og samarbejdspartnere
    • Vision
    • Referencer